Ontdek de najaarscollectie van Lost in Me

woensdag 2 september 2020

Lost in Me in mij staat voor een visie, een concept van stijl. Het gaat om kwaliteit, creativiteit en onderzoek. Essentiële zaken die samen een heel duidelijke merkidentiteit vormen.

Lost in Me is gekoppeld aan een bedrijf dat al heel lang bestaat. 70 jaar en tellend, maar jonger dan ooit. Het merk is geboren in het hart van Visconf, een bedrijf dat bekend staat om zijn traditionele jassen. Vandaag de dag passen ze de ontwerpen aan de behoeften van de moderne maatschappij aan. Mannelijke stijl stoffen krijgen 'street'-stijl allure. Aan de basis voegen ze versieringen en andere fantasieën toe, fris en exclusief, vaak in bont. Een vleugje kleermakerswerk is altijd aanwezig.


Wat hun producten kenmerken is het harmonieuze contrast tussen mannelijk ogende jassen en de bontdetails. En dan is er nog de grafische ster, hun merksignatuur, een teken van stijl en hedendaagse exclusiviteit.


Het project is 'Made in Italy' en op maat gemaakt door vakmensen. Het is verankerd in een lange traditie, maar spreekt over wat tegenwoordig belangrijk is: de essentie van handgemaakte creativiteit, op maat gemaakt tot in de perfectie. Sterk en krachtig, maar toch vrouwelijk in de kern.


Tags: Mode

Redactie - MLT


Laat gerust iets achter!



    Comments