Hasbro steunt gezinnen die binnen zitten met Bring Home The Fun campagne

woensdag 15 april 2020

Terwijl wereldwijd miljoenen gezinnen door de coronapandemie thuis moeten blijven, lanceert speel- en entertainmentbedrijf Hasbro een campagne die ouders en kinderen een hart onder de riem steekt: Bring Home The Fun.

De campagne geeft ouders en oppassers tips en middelen om de kinderen op een leuke manier thuis bezig te houden.

Onderdeel van de campagne is een internationale websitewaar onder andere te zien is hoe medewerkers van Hasbro zich thuis redden in deze lastige tijden. De site geeft ook tips en tricks om waardevolle tijd samen met je kinderen door te brengen en de spanning te verlichten. Speltips, challenges, ideeën hoe je spellen en speelgoed kunt gebruiken om de hersenen van kinderen te stimuleren tot suggesties hoe om te gaan met emotionele stress. Op de site vinden bezoekers bijvoorbeeld knutselideeën voor Play-Doh; challenges met NERF blasters om kinderen lekker in beweging te houden en leuke content van TRANSFORMERS, POWER RANGERS en MY LITTLE PONY.

Inspiratie voor ouders en verzorgers om spelplezier in huis te stimuleren met nadruk op creativiteit en gezelligheid samen! 

 

"We vinden het enorm inspirerend om te zien hoe onze merken als Play-Doh, Monopoly en Nerf in deze nieuwe omstandigheden ontspanning en troost bieden aan zowel ouders als kinderen, zegt Katrien van Basten Batenburg, hoofd marketing Hasbro Benelux. "We hopen dat de Bring Home The Fun campagne gezinnen kan helpen om in deze moeilijke periode op een leuke en gezellige manier de tijd door te brengen. Samen spelen, samen lachen, het haalt de druk even van de ketel en is daarom belangrijker dan ooit. Ik kan alleen maar zeggen: plan elke dag tijd in om even te spelen, het liefst samen met je kinderen. Rustig iets knutselen met Play-Doh, of als je kinderen wat groter zijn, een leuk spel of lekker rondrennen met NERF blasters.

 

Hasbro vraagt alle gezinnen om mee te praten en hun foto's en tips te delen op social media onder #bringhomethefun.

Tags: Toys

Redactie - MLT


Laat gerust iets achter!



    Comments